عشق بی پایان

spesial LOVE

شاید هیچ عشقی را تا ابد نتوان پنهان کرد و شاید هر عشقی دوطرفه نباشد
اما این عشق آتش به خرمن جان من زد و این شد که حال می نویسم اما چه سود ...!
یادداشتهایی برای یک سفید بخت ...
کسی که گذاشت و گذشت ...
من و یک دل شکسته...
من و آن مریم رفته ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۳:۴۴
    عذاب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

عشق یعنی سرنوشتی شور شور ...

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۳ ب.ظ

      ♥♥  زندگی را از عشق تو دارم عشق تو را از قلبم و قلبم  را به خاطر اینکه خانه ی توست دوست  دارم♡♡

       من عشق تو را تجربه کردم محبت را در قلب تو یافتم و امید به زندگی را از تو آموختم...

    چون دوستت  دارم  جانم را هم برایت می دهم 

  حاضرم  دنیا را بدهم تنها قدری نگاهت کنم ...

   به خاطر تو داد بزنم به خاطرت دروغ بگویم از همه بگذزم حتی از زندگی و  خانواده...

    انقدر دوستت دارم که حاضرم دنیا بد باشد ولی تو لحظه ای بد نباشی ...

     حاضرم بگذرم از دوستانم اما صدایت را از بین دو سیم بشنوم ...

       حاضرم تمام درد هایت برای چشمانم باشد...

     ساعت ها به حرف هایت گوش بدهم ...

اصلا میدانی وقتی اسمت را میبرم از نو متولد میشوم ...

حاضرم همه چیزم را بدهم ولی خاری در دستت نرود ...

  انگاری که یک چیز قیمتی و با ارزشی دارم که خود خواهیش  را می کنم...

اما 

اما

اما چه سود ؟ 

او از من خبر دارد مثل مردمی که می دانند ، جایی از جهان جنگ است

   واما من هم مانند ابری شده ام که مکات و زمان نمی داند و می گرید

#  اکرم رشنو 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹