عشق بی پایان

spesial LOVE

شاید هیچ عشقی را تا ابد نتوان پنهان کرد و شاید هر عشقی دوطرفه نباشد
اما این عشق آتش به خرمن جان من زد و این شد که حال می نویسم اما چه سود ...!
یادداشتهایی برای یک سفید بخت ...
کسی که گذاشت و گذشت ...
من و یک دل شکسته...
من و آن مریم رفته ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۳:۴۴
    عذاب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

تو را از دور می بوسم به چشمی تر

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶ ب.ظ

 گفتند دعا کنی می آید 

گفتم آنکه با دعایی بیاید به نفرینی  می رود 

 گفتمش خواستی بیایی با دعا نیا با دلت بیا ...

یا اصلا 

 بیا تمامش کنیم 

  همه چیز را که نه من سر راه تو باشم  و

    و نه تو مجبور به ماندن ...

   نگران نباش  قول  می دهم کسی جای تو را نمیگیرد ...

    اما تو فراموشم کن 

    بخند 

   تو که مقصر نبودی من این بازی را شروع کردم خودم هم تمامش می کنم  

    می دانی اصلا چیست ؟   گاهی نرسیدن زیبا ترین  پایان یک عاشقانه است  

    پس بیا به هم نرسیم ...

    # اکرم رشنو  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۳۰

نظرات  (۲)

زیبا بود:)
زیبا بود:)