عشق بی پایان

spesial LOVE

شاید هیچ عشقی را تا ابد نتوان پنهان کرد و شاید هر عشقی دوطرفه نباشد
اما این عشق آتش به خرمن جان من زد و این شد که حال می نویسم اما چه سود ...!
یادداشتهایی برای یک سفید بخت ...
کسی که گذاشت و گذشت ...
من و یک دل شکسته...
من و آن مریم رفته ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۳:۴۴
    عذاب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

تنهایی من

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۴ ب.ظ

 خوبم باورکنید خوبم !

اشک هایم را ریخته ام غصه هایم را خورده ام بغض ها را قورت داده ام 

نبودن هارا می شمارم و ترس هایم را می کشم دیگر چه میخوام ؟؟

عجیب است این روز ها خالی ام از دلتنگی ، خشم  ،نفرت و حتی 

عشق

 

خالی حتی از احساس ...

و چقدر سخت است هر چه می خواهد میگوید و مجبورم به سکوت حتی نمی پرسد که ناراحت شده ای ؟

و من تنها چاره ام این است اشکی بریزم و بگویم  اشکالی ندارد... 

به قول بعضی ها :

همیشه معشوق شاهه عاشق مث برده 

همیشه عاشق قبلشو یه جایی گم کرده 

افتادم به پای کسی  که نمی خوادم  

وقتی همه دنیا  و  رویات شه یه آدم 

اما این را بدان من مترسک سر جالیز نیستم که وقتی برای کلاغای دلت تکراری شدم عوضم کنی 

ولی مطمءن باش خدای من  تو رو مترسک بقیه می کنه ...

#اکرم  رشنو 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۱