عشق بی پایان

spesial LOVE

شاید هیچ عشقی را تا ابد نتوان پنهان کرد و شاید هر عشقی دوطرفه نباشد
اما این عشق آتش به خرمن جان من زد و این شد که حال می نویسم اما چه سود ...!
یادداشتهایی برای یک سفید بخت ...
کسی که گذاشت و گذشت ...
من و یک دل شکسته...
من و آن مریم رفته ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۳:۴۴
    عذاب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

خدایا گله دارم

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ب.ظ

چه جالب است !!!

ناز را می کشیم ...

آه را می کشیم ...

انتظار را می کشیم...

فریاد را می کشیم ...

درد را می کشیم ...

ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاشی خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم 

از هر آنچه که آزارمان می دهد ...

آخر یکی نیست به او بگوید ما که می دانیم دوستمان نداری پس چرا 

با حرف ها و نگاه هایت کنایه مان میزنی 

اما خدایا گله ای دارم گناه من چیست ؟

خودش اول نگاهم کرد خدایا

به خواهش صدایم کرد خدایا 

گناه این غم و جدایی گردن اوست

که او آخر رهایم کرد خدایا

# اکرم  رشنو 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲