عشق بی پایان

spesial LOVE

شاید هیچ عشقی را تا ابد نتوان پنهان کرد و شاید هر عشقی دوطرفه نباشد
اما این عشق آتش به خرمن جان من زد و این شد که حال می نویسم اما چه سود ...!
یادداشتهایی برای یک سفید بخت ...
کسی که گذاشت و گذشت ...
من و یک دل شکسته...
من و آن مریم رفته ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۶ خرداد ۹۸ , ۲۳:۴۴
    عذاب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

چشم انتظاری

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲ ب.ظ

هر کسی عاشق نشد دیوانه نبست !!!

هر که دیوانه نشد پروانه نیست .♥

در پی عشق تو دل دیوانه شد ...

شمع گشتی و دلم پروانه شد♡

از لهیب عشق تو افروختم♥

عشق را به سادگی نفروختم...

ناگهان ...

           ناگهان ...

ناگهان در بی کسی ها گم شدم ...

رفتی ... رفتی و افسانه ی مردم شدم♥

♥♥♥

تاکی چشم انتظاری ؟؟؟

تاکی ؟؟؟

بس که چشم را به راهت دوختم  سوختم...

اصلا تا  به کی دیدار چشمت در خیال ؟

زندگی با آرزوهای محال♡ 

اما حیف زندگی را باختم 

زندگی را به هیچ باختم...

# اکرم  رشنو

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۱